Pages

Thursday, November 19, 2009



دستگیری دو دانشجوی دختر دانشگاه شیراز / بازداشت دو دانشجو در تبریز / دادگاه دانشجویان دانشگاه شیراز باز هم برگزار نشد
دستگیری دو دانشجوی دختر دانشگاه شیراز

بعد از ظهر روز سه شنبه 26 آبان ماه ندا اسکندری دانشجوی رشته علوم سیاسی و خدیجه قهرمانی دانشجوی رشته کشاورزی دانشگاه شیراز که به کمیته انضباطی دانشگاه برای پیگیری احکام صادره خود ( به ترتیب دو ترم محرومیت از تحصیل و دو ترم محرومیت از تحصیل و محرومیت از امکانات رفاهی ) مراجعه کرده بودند توسط اداره اطلاعات شیراز بازداشت شدند و تا کنون از آنها خبری در دست نیست.

بازداشت دو دانشجو در تبریز

خبرگزاری هرانا : دو تن از فعالین دانشجویی دانشگاه آزد تبریز به نام‌های رسول عالی نژاد و بهروز فریدی شب گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
به گزارش واحد دانشجویی مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ایران، رسول عالی‌نژاد و بهروز فریدی که از شب چهارشنبه ناپدید شده بودند، عصر امروز طی تماسی با خانواده از حضور خود در بازداشتگاه وزارت اطلاعات خبر داده‌اند.
این بازداشت‌ها هم‌زمان با حضور محمود احمدی‌نژاد در تبریز صورت گرفت. در هفته‌های گذشته فشارها و تهدیدها بر فعالین دانشجوَیی تبریز افزایش یافته و چندین نفر بازداشت شده‌اند که کماکان برخی از آنان همچنان در بازداشت به سر می برند.

دادگاه دانشجویان دانشگاه شیراز باز هم برگزار نشد

دادگاه دانشجویان دانشگاه شیراز که روز 13 آبان بازداشت شده بودند برای دومین بار به تعویق افتاد.بنا به دستور قاضی پرونده آقای یزدانی زمان برگزاری دادگاه به روزهای 26 و 28آبان موکول شد.
دادگاه دانشجویان در حالی به بعد موکول شد که پیشتر نماینده دادستان شیراز به خانواده های آنها گفته بود که احتمال تمدید بازداشت آنها تا بعد از روز 16 آذر می رود.

No comments:

Post a Comment