Pages

Sunday, December 26, 2010

آرش صادقی به اعتصاب غذای خود پایان داد

اتحاد دانشجویان ایرانی و فعالین حقوق بشردر تبعید: آرش صادقی، فعال دانشجویی و عضو ستاد هشتاد و هشت میرحسین موسوی، که به دلیل مورد ضرب و شتم قرار گرفتن در بند امنیتی زندان اوین به اعتصاب غذا دست زده بود، پس از هفده روز جمعه شب اعتصاب غذای خود را شکست.

آرش صادقی پس از هفده روز اعتصاب غذای خود را شکست و پس از آن به بند عمومی زندان اوین منتقل شد.

گفته می‌شود این فعال دانشجویی، پس از انتشار بیانیه اش به مناسبت ۱۶ آذر مورد ضرب و شتم شدید بازجویان در بند ۲۰۹ اوین قرار گرفته و از ناحیه دنده دچار شکستگی شدید شده بود، که ماموران از انتقال وی به بهداری خودداری نموده‌ و این فعال دانشجویی مورد رسیدگی پزشکی قرار نگرفت. وی در اعتراض به رفتار بازجویان، از ۱۹ آذر دست به اعتصاب غذا زد.

این دانشجوی زندانی و عضو ستاد ۸۸ میرحسین موسوی، که درتاریخ ۶ دی۱۳۸۸(روز عاشورا) بازداشت و به پنج سال حبس محکوم شد، برای گذراندن دوران محکومیت خود احضار و به زندان منتقل شده بود.

وی به مناسبت روز دانشجو، در یادداشتی که از بند ٢٠٩ زندان اوین به بیرون ارسال کرد، خاطرنشان ساخت: “اگر بگوییم دولت نامشروع برآمده از دروغ و تهمت وتقلب را به رسمیت نمی شناسیم و خواستار برگزاری انتخابات سالم و عادلانه با حضور نماینده و ناظران واقعی مردم هستیم، ما محاربیم، ما ضد انقلابیم.”

No comments:

Post a Comment