Pages

Friday, October 2, 2009

امیر اردلان،فعال دانشجویی،فعال حقوق بشری و زندانی سیاسی پیشین



با دورود بر دانش ودانشگاه

به آگاهی دانشجویان دگر اندیش و مبارز می رسانم که اینجانب امیر اردلان،فعال دانشجویی،فعال حقوق بشری و زندانی سیاسی پیشین که بارها مورد گروگان گیری(بازداشت،زندان)،شکنجه های گوناگون جسمانی و روانی و تهدید به تجاوز جنسی از سوی نیروهای سرکوب وزارت اطلاعات،سپاه پاسداران،بسیج و نیروی انتظامی دراستان اصفهان قرارگرفته ام و از سوی حراست،کمیته انظباتی و دفترنمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد شهرضا بارها مورد حکمهای تعلیقی،محرومیت و اخراج از دانشگاه آزاد شهرضا قرار گرفته ام.

بنابرآنکه مدتی پیش نیروهای وزارت اططلاعات در شهرستان شهرضا واقع در استان اصفهان خواهان گروگان گیری،شکنجه و شاید کشتنم بودند(همان طورکه با یک ماه فاصله گریزم،علیرضا داودی فعال دانشجویی را بازداشت و در همان بازداشتگاه امنیتی در زندان دستگرد اصفهان زیر شکنجه،روانی و کشتند)مجبوربه گریز از ایران گشتم .

به مناسبت آغاز سال نو تحصیلی برآن شدم تا اندکی درد دلی...

آغاز سال نو تحصیلی درشرایطی آغاز شده که رژیم علی خامنه ای در راستای کودتای انتخاباتی دست به گروگان گیری،شکنجه،تجاوزجنسی و اعتراف گیری بطورگسترده و سازمان یافته بردانشجویان دگر اندیش دست یازیده و به دنبال انقلاب فرهنگی دیگر می باشد.

ولی با وجود همه این بگیر و ببندها رژیم آدمخوارعلی خامنه ای،دانشگاه سنگر مبارزه برای آزادی،دموکراسی و حقوق بشری باقی خواهد ماند و تا سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی ایران به پیش خواهد رفت.

دوستان،مهرماه برایم معنا و مفهوم زندگی نو،دانش وخرد ورزی و دیدار با همکلاسیهایم،استادان گرانقدرم و دوستان نو می باشد و یادآور کلاس،کنفرانس،گفتمان،نقد،تحلیل و مبارزه با استبدا د در همه ابعادش می باشد.

مهرماه و آغازسال نو مرا بسوی خاطرات زیبای دانشگاه پرواز می دهد با وجود همه تلخیها و سرکوبها از سوی چنگالهای رژیم...

به لطف سربازان گمنام امام زمان مهرماه پارسال به جای آنکه درسر کلاس مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی،دیدار با همکلاسیهایم و استادانم باشم در اسارت(زندان)و درمیان خطرناکترین بزهکاران همچون قاتلین،آدم ربایان،قاچاقچیان،معتادان وهمجنس بازان...قرار داشتم وامسال نیز بدتر از آن آوارگی در کردستان عراق...

با دلی پر خون و چشمی پراز اشک و امید بر آینده درخشان و سبز ایرانم .

دوستان دانشجویم،همکلاسیهایم و استادان گرانقدرم آغاز سال نو تحصیلی و ماه میترا فرخنده باد.

آغاز سال نو دانشگاه ها آغازی برای نافرمانی مدنی و پیکاری دموکراتیک برای برچیدن رژیم جهل و فساد اسلامی خواهد بود و خواب آسودگی را از چشمان آدمکشان و متجاوزان مزدور خواهد گرفت.

با سپاس

بر افراشته باد درفش دموکراسی و حقوق بشر در ایران

No comments:

Post a Comment